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  • 27.10.2019 10:30

GRID: Hotfix veröffentlicht plus Termin zum V1.1-Update

Codemasters neuestes Rennspiel GRID hat bereits erste Hilfe mit einem Hotfix erhalten, nun kündigt sich das große Update auf die Version 1.1 an

(MST/Speedmaniacs.de) - Nach den Feierlichkeiten zur Veröffentlichung von GRID haben sich die Entwickler bei Codemasters an Verbesserungen gesetzt und in dieser Woche plattformübergreifend einen Hotfix freigegeben mit dem erste Probleme aussortiert werden.

GRID

Der erste große Patch für GRID steht bevor Zoom

Beginnend ab Montag, 28. Oktober 2019 soll dann der Patch auf Version 1.1 für PC, PS4 und Xbox One erfolgen mit dem Grafikprobleme behoben, der Multiplayerbereich und das Gameplay im Allgmeinen optimiert werden.

Alle Details gibt es nachstehend in den offiziellen Änderungsprotokollen. Und natürlich soll auch der GRID - Accolades-Trailer mit ausgesuchten Wertungen der Gamingwelt nicht vorenthalten werden.

GRID - 21.10.2019-Patch notes:
Multiplayer
-Resolved issue of players starting races early, or not at the same time
-Resolved issue of player losing control in Quick Match - Time Attack events

Visuals
-Fix for HDR rendering, causing grading to work incorrectly

General
-Resolved issues that were causing game crashes, including from the live results screen

GRID - Version 1.1-Changelog:
General
-Resolved multiple general text issues
-Fixed issue of screen cutting to black after selecting a vehicle from the relevant screen
-Volume of in-race commentary is now reduced at the startline
-Fixed several public PC crashes
-PC: cursors will now disappear when using a controller or wheel
-Fixed the ?softlock' state during the auto-save screen if players switch profile during Free Play

Multiplayer
-Quick Match: all players can now experience terminal damage in races
-Fixed issue in multiplayer for human players starting slower than AI drivers in Time Attack
-Private Match: fixed issue for informing a player that they are the new lobby host
-Fixed issue stopping more than 6 players being able to get into a Quick Match session
-Fixed issue where players can become desynced from each other
-Resolved issue of crashes when players quit out of Spectate after re-joining a session
-Fixed issues causing crashes when finishing a Multiplayer event

Gameplay
-Fixed issue of race not starting if rolling start is enabled and the player has entered into a Hot Lap Qualifying session beforehand
-Fixed the ?out of world' issue on the Okutama Sprint routes
-Flashback: cars will no longer veer left or right immediately after using a Flashback following a collision
-Fixed flickering during gameplay with ultra-settings and 4K display
-Fixed Flashback issue altering a player's fastest lap time
-Fixed Accolades issue where you could only complete certain Milestones in a single race

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