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F1 Manager 2024: Erster Boxenstopp mit Patch 1.4 und 1.3 für alle Plattformen
Frontier Development hat die ersten Updates für den F1 Manager 2024 veröffentlicht und bedient mit V1.4 beziehungsweise V1.3 alle Plattformen für die die Managementsimulation erhältlich ist
(MST/Speedmaniacs.de) - Nach der Veröffentlichung von F1 Manager 2024 hat Frontier Development zunächst für die Nintendo Switch-Version ein Update bereitgestellt. Die mit der Version 1.3 verbundenen Änderungen fallen insgesamt umfangreich aus und decken verschiedene Bereiche des Spiels ab. Ein genauerer Blick darauf was alles verbessert wurde, ist mit dem nachstehend einsehbaren Änderungsprotokoll möglich.
© Frontier Development
Der F1 Manager 2024 hat sein erstes Update erhalten Zoom
Auch die PC-, PlayStation- und Xbox-Versionen haben eine Aktualisierung erhalten. Das Update auf Version 1.4 wurde am 29.07.2024 (PC) beziehungsweise 31.07.2024 (Konsolen) veröffentlicht und adressiert verschiedene Probleme von denen einige zum Absturz des Programms führen konnten. Alle Details zu den Verbesserungen verrät die Übersicht.
F1 Manager 2024 - V1.4-Changelog, 29.07.2024:
STABILITY
-Fixed a crash that could occur when changing and saving liveries in quick succession
-Fixed a crash that could occur when randomising team branding elements
-Fixed a PC-only GPU crash
CREATE A TEAM
-Fixed salaries for generated drivers being too high
RACE WEEKEND
-Updated Williams steering wheel to represent 2024 model
-Fixed instances of incorrectly applied grid penalties when changing powertrain parts
-Fixed team comms referencing traffic incorrectly during qualifying
USER INTERFACE
-Fixed UI lock that could occur when selecting car parts via Rules and Regulations screen
F1 Manager 2024 - Nintendo Switch V1.3-Changelog, 25.07.2024:
STABILITY
-Fixed crash during processing
-Fixed crash during race
-Fixed crash when navigating menus
-Fixed FPS issues when finishing a race
-Fixed season progression from being blocked
-General performance improvements
-Fixed Switch-only crash that could occur when starting new Create A Team save
CREATE A TEAM
-Added ability to use custom logo as a decal
BALANCE
-Adjusted balance of mentality changes
-Adjusted staff progression rates
-Adjusted mechanical faults frequency
-Fixed AI teams struggling to remain competitive during a season
-Fixed some generated staff having ratings of 0
RACE WEEKEND
-Fixed autosave points not being correctly triggered during race weekend
-Improved track textures
-Fixed wheel decals not showing correctly
-Fixed audio stuttering
-Fixed team garage not using Create A Team custom colours
-Fixed incorrect driver being shown in cinematics
-Fixed significant culling visible in heli cam
-Fixed some team comms being incorrectly triggered
TEAM MANAGEMENT
-Fixed too few secondary sponsors being available during sponsor negotiations
-Fixed being unable to renew affiliate contracts for next season
-Fixed AI not hiring or retaining affiliate drivers
-Fixed player not being notified when staff member is poached
-Fixed Team Principal rating appearing as 0
-Fixed strategy times not updating when edited
PRESENTATION
-Various localisation fixes
-Various UI improvements
-Fixed staff rating increase fanfares not playing
-Improved presentation of Haas driver suits in UI
-Fixed decal editing being unavailable when first competing sponsor negotiations
-Fixed the 'Browse' button not functioning on Deluxe Liveries that have not been purchased in the Create-A-Team set-up flow
-Fixed translations in Race Replay buttons
-Fixed translations for "Show UI" button
-Fixed some generated staff having no picture
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